loading...
اخبار فوتبال ایران جام جهانی
پرشین بال

به سایت پرشین بال خوش آمدید


امیدوارم لحظات خوبی در این سایت داشته باشید


جهت تبلیغات در نظرات در مطالب به ما اطلاع دهید


بنر سایت ما

http://nuca.comxa.com/up/86fb23a33995.png

ali zeraat بازدید : 12 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

اولین قسمت از ویژه برنامه جام جهانی شبکه سه سیما با عنوان "بیست چهارده" شب گذشته از ساعت ۲۳:۱۵ با اجرای عادل فردوسی پور و همراهی رضا جاودانی و محمدحسین میثاقی روی آنتن رفت.

این برنامه قرار است به پوشش مسابقات جام جهانی بپردازد و در قالب ۳۷-۳۸ برنامه علاوه بر پخش مستقیم مسابقات با تولید و پخش آیتم های متنوع قبل و بعد از مسابقات ساعات فوتبالی داغی را برای هموطنان در دوره جام جهانی ۲۰۱۴ فراهم آورد.

به گزارش وبسایت رسمی این برنامه؛ مجری برنامه در ابتدا توضیحاتی در خصوص چگونگی شکل گیری برنامه و روند ادامه آن در آینده ارائه کرده و تاکید کرد سه قسمت اول این برنامه به حساب بازی تدارکاتی گذاشته می شود و از شب اول مسابقات جام جهانی این برنامه نیز وارد رقابت رسمی خواهد شد. امیدواریم کم و کاستی های قسمت اول را به بزرگی خود ببخشید و مطمئن باشید قسمت به قسمت تا پایان جام جهانی پیشرفت محسوسی را در برنامه "۲۰۱۴" شاهد خواهید بود. 

وی ادامه داد "۲۰۱۴" قرار است حدود یک ساعت قبل از اولین بازی هر روز پخش خود را آغاز کند و پس از آن در بین دو نیمه مسابقات و در فاصله بین اتمام هر بازی تا بازی بعدی نیز نمایش آیتم های این برنامه ادامه خواهد داشت و در انتها پس از پایان پخش زنده آخرین بازیدر هر شب، جمع بندی نهایی "۲۰۱۴" نیز روی آنتن می رود.

در این قسمت از برنامه که به میزبانی از کارلوس دونگا اسطوره فوتبال برزیل اختصاص داشت یک نظرسنجی پیامکی نیز در خصوص بازیکنان بزرگ فوتبال برزیل ترتیب داده شده بود بر این اساس که سوال شد "به نظر شمابهترین عنصر و یا بازیکن هجومی تیم فوتبال برزیل در دو دهه اخیر چه کسی بوده است؟" پاسخ ها به ترتیب ۱- ببتو ۲- روماریو ۳-رونالدو ۴-رونالدینیو ۵- ریوالدو  بود.

پس از آغاز مسابقات قرار است نحوه انجام مسابقه پیامکی تغییر کرده و پیش بینی مسابقات فوتبال از این پس به صورت پیش بینی "برد-مساوی-باخت" نخواهد بود و نتیجه دقیق مسابقات محسابه خواهد شد. 

بینندگان باید برای پیش بینی نتیجه هر بازی تعداد گل های تیم اول و دوم را به ترتیب و پشت سر هم در غالب یک پیامک به شماره ۲۰۰۰۲۰۱۴ ارسال نمایند. نتیجه کاملا درست بیشترین امتیاز ، نتیجه با تفاضل گل درست امتیاز کمتر و پیش بینی تنها برنده بازی امتیاز کمتر از دو مورد قبل را خواهد داشت و حتی اگر نتیجه کاملا درست هم ارسال شود به پاس شرکت بیننده در قرعه کشی امتیاز به حساب او اختصاص داده می شود و در نهایت تمامی شرکت کنندگان در قرعه کشی شبانه شرکت داده خواهند شد. پس از پایان برنامه در انتهای مسابقات جام جهانی نیز یک جایزه ویژه و بزرگ به برنده اصلی اهدا خواهد شد.

از نکات جالب توجه این دوره از مسابقات پیامکی این است که پاسخ پیامک برای شرکت کننده ارسال خواهد شد و بیننده می تواند رتبه خود را در میان تمامی افراد شرکت کننده مشاهده کند. جالب تر اینکه تا پیش از به صدا در آمدن سوت آغاز مسابقه امکان اصلاح پیش بینی هم وجود دارد به این صورت که با ارسال یک پیام جدید پیش بینی قبلی لغو شده و پیامک جدید لحاظ خواهد شد.

زمان شرکت در مسابقه پیش بینی هم به این صورت است که از ابتدای صبح تا سوت شروع بازی اول مربوط به شرکت در پیش بینی اولین مسابقه روز ، پس از به صدا درآمدن سوت اولین بازی زمان پیش بینی بازی دوم آغاز شده و پس از به صدا درآمدن سوت بازی دوم نیز پیش بینی بازی سوم هر روز آغاز می شود.

پس از توضیحات جاودانی ، فردوسی پور افزود این سایت برای ارتباط دوجانبه برنامه با مخاطبان آن تهیه شده که در  آن بینندگان می توانند با مراجعه به بخش دوربین مردمی تمامی تصاویر و فیلم های تولیدی خود از مسابقات فوتبال و جام جهانی را چه از داخل کشور و یا حتی از کشور برزیل در کوران مسابقات جام جهانی برای سایت برنامه ارسال کنند و این تصاویر در بخش ویژه بررسی سایت "۲۰۱۴" که هر شب در برنامه گنجانده خواهد شد به نمایش درخواهد آمد.

پس از صحبت های ابتدایی بخشی در خصوص معرفی میزبان و کشور برزیل پخش شد تا مهمان ویژه برنامه دونگا آماده ورود به استودیو شود. توضیحاتی درباره چگونگی آماده سازی برزیل و ساخت ورزشگاه های آن برای جام جهانی در این بخش گنجانده شده بود که سختی های طی این مسیر و صحبت از کارگران و افرادی که حین ساخت ورزشگاه های جام جهانی جان خود را از دست دادند جالب توجه بود.

در ادامه مجریان درباره تلاش برای تنظیم جدول پخش بازی ها و جابجایی بازی های والیبال لیگ جهانی به منظور جلوگیری از تداخل با پخش مسابقات جام جهانی صحبت کردند که فردوسی پور در این باره گفت: فقط توانستیم با مذاکرات خود دو بازی را جابجا کنیم. از آقای داورزنی رئیس فدراسیون والیبال درخواست داریم در خصوص سایر مسابقات نیز همکاری کنند تا پخش مستقیم هیچ کدام از بازی ها را از دست ندهیم. حامی مالی برنامه یعنی "رایتل" نیز در این بخش معرفی شد.

پس از این بخش معرفی متفاوت کشورها و تیم های حاضر در جام به تصویر کشیده شد. این بخش به صورت کاملا اختصاصی تهیه شده و بیشتر به جنبه های اجتماعی پرداخته و نسبت به معرفی کشورهای دوره های گذشته جام های جهانی و قاره ای تفاوت پیدا کرده بود. اولین تیم معرفی شده در این بخش برزیل بود.

قبل از ورود دونگا به برنامه بخش معرفی تیم ملی برزیل تهیه شده توسط تلویریون فیفا هم با صدای کریم بیانی روی  آنتن رفت.

ادامه برنامه با حضور مهمان ویژه کارلوس دونگا کاپیتان تیم قهرمان برزیل در مسابقات جام جهانی ۱۹۹۴ شکل رسمی تری به خود گرفت. ویدئویی برای معرفی دونگا به نمایش درآمد و سپس استقبال ویژه محمد فنایی داور بین المللی بازنشسته فوتبال کشور از دونگا در فرودگاه که در فینال جام جهانی ۱۹۹۴ بازی این بازیکن را با سمت کمک داور قضاوت کرده بود به تصویر کشیده شد.  دونگا برخورد صمیمانه ای با محمد فنایی داشت و اعلام کرد او را می شناسد و از قضاوت فنایی خاطره شیرین قهرمانی را دارد.

عوامل برنامه "۲۰۱۴" و دونگا روز دوشنبه بازدیدی از موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان(محک) داشتند. در این برنامه کودکان مبتلا به سرطان ایران پیامی خطاب به کودکان مبتلا به سرطان جهان قرائت کردند و نامه خود را به کارلوس دونگا دادند تا به دست تمام کودکان مبتلا به سرطان جهان برساند و از آنان بخواهد با سرطان بجنگند. صحبت های کودکان مبتلا به سرطان عوامل برنامه را تحت تاثیر قرار داد و منقلب کرد، دونگا هم اعلام کرد پیام کودکان ایرانی را به کودکان تمام جهان خواهد رساند. کودکان محک نامه ای هم خطاب به فردوسی پور خواندند و از حضور او در موسسه محک تشکر کردند و خواستند بازی های مهم را گزارش کند. فوتبال بازی کردن با کودکان و اهدای توپ امضا شده و جام نمادین قهرمانی به بچه ها پایان بخش این برنامه خیرخواهانه بود.

دونگا کاپیتان سابق و سرمربی برزیل گفتگوی صمیمانه ای با "۲۰۱۴" داشت و در طول این برنامه از مردم ایران و خوش برخوردی آنان تعریف کرده و اعلام کرد مردم برزیل همگی در بازی برابر آرژآنتین حامی تیم ایران خواهند بود. متن کامل گفتگو با دونگا را می توانید از اینجا بخوانید.

پس از پایان گفتگو با دونگا مجددا سایت برنامه  معرفی شد و بخش های مختلف این سایت به تصویر کشیده شد. محمدحسین میثاقی اعلام کرد با وجود اینکه دو ساعت بیشتر از معرفی سایت برنامه نگذشته خیلی از بینندگان به سایت مراجعه کرده و عکس ها و ویدئوهای جالب و صمیمانه خود را برای سایت ارسال کرده اند.

پخش تاریخچه حضور برزیل در جام های جهانی از ابتدا تا کنون و صحبت با سفیر برزیل در ایران درباره جام جهانی و سفر ایرانیان به برزیل نیز از دیگر بخش های این برنامه بود. سفیر برزیل اعلام کرد ۱۵۰۰ ایرانی برای سفر به برزیل تا به حال ثبت نام کرده اند و بلیط گرفته اند و ۵۰۰ نفر دیگر نیز اقدام کرده اند اما هنوز موفق به تهیه بلیط نشده اند.

بخش اتفاقات جالب و بامزه جام و همچنین مرور روزنامه های خارجی بخش هایی بود که قرار است در برنامه گنجانده شود اما در قسمت اول به دلیل کمبود وقت پخش نشد.


در نهایت نتیجه نظرسنجی قسمت اول برنامه "۲۰۱۴" با سوالی درخصوص بهترین عنصر هجومی دو دهه اخیر برزیل به این شرح اعلام شد: ۸۴۴ هزار نفر در نظرسنجی شرکت کردند که ۶۵ درصد به رونالدو،  ۲۰ درصد رونالدینیو  ، ۹ درصد روماریو، ۳ درصد ببتو  و ۳ درصد به ریوالدو رای دادند.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
گروه کشورمان در جام جهانی
 گروه F              
 تيم ت ب م خ گ ز گ خ ج
  Argentina - - - - - - -
  Bosnia - - - - - - -
  Iran - - - - - - -
  Nigeria - - - - - - -

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران فصل 93-94 تا کنون
تيم مربي بازيکنان ورودي به تيم بازيکنان خروجي از تيم
فولاد خوزستان
 اسکوچيچ        

بدرلو - چاوز - مهدي نوري - محمدرضايي - سالارزاده - حسن جعفري - مکاني
پرسپوليس  دايي دغاغله - طارمي - مکاني
رضا حقيقي - غريبي - دهنوي - شاکري - محمد نوري - نورمحمدي
نفت تهران  منصوريان اميرارسلان مطهري-ميثم جودکي-آرش رضاوند-رضا علياري - ميداوودي وريا غفوري - رسول نويدکيا
سپاهان  کرانچار وريا غفوري - رسول نويدکيا - بدرلو غلامي  - بولکو - اميد ابراهيمي - محمودوند
استقلال  قلعه‌نويي
شريفات - گروسيان - نوجوان - خرسندنيا - اميد ابراهيمي - محمد نوري-شهباززاده-فخرالديني کبه - تيموريان - بيک‌زاده - نظري - اکبرپور- اولادي- نيکبخت- غلام‌نژاد - حسين حسيني - عمران‌زاده
تراکتورسازي  خطيبي حسين حسيني - جابر انصاري - بهمن کامل - محسن فروزان - عمران‌زاده-سامان نريمان جهان
ملوان  ايراندوست  شايان کارگر - محمد رضي - علي عابدي -  عليرضا مصطفايي -  فرزام بيجاري - ميلاد جلالي - محمد دارابي - محمودوند - پورغاز - شمسي‌پور
دغاغله - فشنگچي
سايپا  جلالي پويا نزهتي - بهادر عبدي - لطيفي
صباي قم  مرفاوي  پيروز قرباني - علي‌محمدي - فراهاني-کاظمي-اميد قرباني- عباس بختياري-مهدي زاده- عباس هاديان-قاسم گرامي- عليرضافرجي-متوسل زاده عنايتي - امرايي - اکبر صادقي - مهربان
گسترش فولاد  تارتار نظري - پيمان رنجبر - جلال عبدي- محمد مختاري - عادل سرشار سيدمحسن حسيني - رسول عليزاده - فروزان-نريمان جهان
راه‌آهن
  بهادر عبدي - پيروز قرباني
استقلال خوزستان  ويسي ميثم مجيدي - دورقي - صادقي
مدمليسي - قاسم‌نژاد - بيگدلي - معاوي - ميداوودي
پديده خراسان
 مرزبان عنايتي - ناصحي - ميلان يووانوويچ - امرايي - عباس محمدرضايي - غريبي - شاکري
خرسندنيا
نفت مسجدسليمان
 باقري نيا
مهرداد کريميان - کبه - اکرامي
ذوب‌آهن  گل‌محمدي محمدباقر صادقي - حق‌وردي - جابر انصاري - ميداوودي - دهنوي - اکرامي
پيکان
 ابراهيم‌زاده
بهمن کامل - بهادر عبدي -
مهرداد کريميان - کبه - فشنگچي
مس کرمان    
فجرسپاسي
  علي‌محمدي-پويا نزهتي - مهرداد کريميان
داماش گيلان
  فراهاني - محمد مختاري- متوسل‌زاده -



# احتمالي

 

درباره ما
Profile Pic
به سایت پرشین بال خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا ایران از گروهش بالا می رود؟
    نشان بازيها



    مردم برزیل که قرار بود از بین 3 نام فولکو - زوزکو و آمیجوبی یکی را انتخاب کنند سرانجام فولکو با بیشترین رای انتخاب شد. نتایج رای گیری : فولکو بیش از 48 درصد - زوزکو بیش از 31 درصد و آمیجوبی 21 درصد . 1.7 میلیون نفر در این نظر سنجی شرکت کرده بودند.فولکو به عنوان یک شخصیت دوست داشتنی دیده می شود - او نمره به طور متوسط 7.3 از 10 در دادگاه تجدید نظر را بدست آورد."آرمادیلو" که حیوان در معرض انقراض برزیلی است به عنوان نماد یا عروسک بازیهای جام جهانی 2014 رونمایی شد.آرمادیلو یک جانور در معرض خطر انقراض است که هنگامی که تهدیدی را احساس کند به شکل یک توپ خود را جمع می کند و معمولا در شمال شرق برزیل یافت می شود.این نماد رنگهای پرچم برزیل به رنگ زرد، سبز و آبی را دربردارد و پیراهن سفیدی بر تن کرده که کلمات "برزیل 2014" بر روی آن نوشته شده است.

    پوستر بازيها

    پوستر بازيها

    پوستر رسمی مسابقات فوتبال جام جهانی 2014 برزیل در مراسمی در شهر ریودوژانیرو این کشور رونمایی شد. مسوولیت طراحی پوستر رسمی مسابقات جام جهانی 2014 برزیل را که از بین سه طرح نهایی انتخاب شده، آژانسی تحت عنوان ˈکراماˈ بر عهده داشته است. رونالدو در این باره اظهار داشت: این پوستر گام مهمی برای نشان دادن برزیل و جام جهانی این کشور به جهان است و نشان می دهد که کشور ما مدرن، خلاق، پایدار، خوشحال، متحد و البته عاشق و صاحب فوتبال است.

    توپ جام جهانی

    توپ جام جهانی

    آدیداس برازوکا تولید کننده توپ‌های جام جهانی است. از ویژگی‌های این توپ شکل سه بعدی روی آن است که به آن ویژگی جالبی بخشیده است. برازوکا در زبان برزیلی به معنای "مردم برزیل" است. این توپ تا به حال چندین بار تست شده است تا با بهترین شرایط در جام جهانی 2014 برزیل مورد استفاده قرار گیرد. 600 بازیکن برتر از سراسر جهان شامل ایکر کاسیاس، دنی آلوس ، لیونل مسی، باستین شوآین اشتایگر، زین الدین زیدان و 30 تیم در 10 کشور در سه قاره طی دو سال و نیم گذشته این توپ را مورد تست قرار داده‌اند. این توپ با طراحی‌ مختلف در چندین بازی بین‌المللی از جمله بازی دوستانه سوئد و آرژانتین مورد استفاده قرار گرفته است.

    نتایج زنده

    آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 496
  • بازدید کلی : 12,795
  • اعضای تیم ملی و تیم های شرکتکننده

    داوران اعزامی از ایران


    داور ایرانی


    فغانی  علی رضا
    وظيفه: داور
    کشور: ايران
    قد: 176 سانتي متر
    متولد: کاشمر
    شغل: کارمند شهرداری
    زبان مادری: فارسي
    سرگرمی: مطالعه و شنا


    کمک داور ایرانی

    کامرانی فر  حسن
    وظيفه: کمک داور
    کشور: ايران
    قد: 177 سانتي متر
    متولد: مشهد
    شغل: معلم ورزش
    زبان مادری: فارسي
    سرگرمی: ورزش و تلويزيون

    برنامه دیدارهای تیم ملی در جام جهانی
    گروه F
    زمان / نتيجه تيمها تاريخ
    02:30 آرژانتین : بوسنی 26 خرداد 1393
    23:30 ایران : نیجریه 26 خرداد 1393
    20:30 آرژانتین : ایران 31 خرداد 1393
    02:30 نیجریه : بوسنی 01 تير 1393
    20:30 بوسنی : ایران 04 تير 1393
    20:30 نیجریه : آرژانتین 04 تير 1393